Masuri de prevenire impotriva imbolnavirii cu Covid-19

Masuri de prevenire impotriva imbolnavirii cu Covid-19

Măsuri generale de prevenție

  1. Spălatul mâinilor frecvent – cu apă și săpun sau cu dezinfectant de mâini pe bază de alcool – elimină virusul dacă acesta se află pe mâini.
  2. Practicați igiena respiratorie – când tușiți sau strănutați, acoperiți gura cu cotul flexat sau un șervețel care va fi aruncat imediat la coș, apoi spălați mâinile cu apă și săpun – făcând acest lucru, împiedicați răspândirea germenilor și a virusurilor. Dacă puneți mâna la gură când tușiți, puteți contamina ulterior obiectele și suprafețele care le atingeți.
  3. Mențineți distanța – păstrați o distanță de cel puțin 2 metri față de persoanele care tușesc sau au febră – când acestea tușesc sau strănută se eliberează mici picături de salivă care pot conține virusul, iar dacă sunteți prea aproape de ele le puteți inhala.
  4. Evitați atingerea ochilor, nasului și a gurii – mâinile vin în contact cu multe suprafețe care pot fi contaminate iar prin atingerea ochilor, nasului și a gurii favorizăm infectarea cu virusuri.
  5. Dacă aveți febră, dificultăți de respirație și tușiți, sunați medicul de familie – spuneți-i acestuia dacă ați călătorit recent în afara țării sau ați avut contact apropiat cu o persoană care s-a întors recent din aceste zone și are simptome respiratorii.
  6. Dacă aveți simptome respiratorii ușoare și nu ați călătorit în străinătate sau nu ați intrat în contact cu o persoană care s-a întors recent – practicați igiena mâinilor și a respirației, stați la domiciliu până vă simțiți bine, dacă este posibil.
  7. Nu urmați niciun fel de tratament fără ca aceste să fie recomandat de medic.
  8. Animalele de companie nu transmit noul coronavirus – nu există dovezi că animalele de companie, câini și pisici, pot fi infectate de virus. În orice caz, trebuie să ne spălăm tot timpul mâinile cu apă și săpun după ce intrăm în contact cu animalele de companie.
  9. Curățați suprafețele cu dezinfectanți pe bază de clor sau alcool – dezinfectanți ce conțin, clor, înnălbitori, solvent, etanol de 75%, acid paracetic și cloroform pot ucide noul coronavirus.
  10. Evitați zonele aglomerate, mijloacele de transport în comun.
  11. Alegeți să vă informați din surse oficiale.
  12. Purtând o mască medicală (dacă avem simptome respiratorii) putem ajuta la împiedicarea răspândirii unor afecțiuni respiratorii. Totuși, doar această măsură nu garantează oprirea infecțiilor și ar trebui combinată cu celelalte măsuri de prevenție: igiena mâinilor și a respirației, păstrarea distanței de cel puțin 1 metru între persoane.

Măsurile de igienă personală (spălarea mâinilor cu apă şi săpun, folosirea batistelor pentru strănut sau tuse, respectarea unui regim de viaţă sănătos – alimentaţie bazată pe legume şi fructe, odihnă şi mişcare) sunt esenţiale pentru prevenirea îmbolnăvirilor prin afecţiuni respiratorii şi, în special, prin gripă.

 

1 Comment

  • Dear sir!

    Mass placement of ads on the web for organic growth of factors influencing consumer behaviour.
    website: xn—-ftbeand5abdikisgee.xn--p1ai/home/

    Factors influencing consumer behaviour are certain actions of visitors on the website, such as:
    logging in to the online resource, viewing pages, time spent on the website, “clicks” on links, returns to the website.

    UTO:
    Widespread placement of your ads on the web in order to attract potential customers.
    Organic growth of behavioural factors occurs by the widespread placement of your ads without specifying the address of your internet resource, but with the indication of other identifying features according to which you directly become №1 in the top. These features can include a phone number, a unique name of the company or website, an identifier (a number, a product code, services, promotions), a physical address of the company and etc.

    MAIN AIM:
    The large-scale attraction of customers to your online resource, products and services.
    Growth of factors influencing consumer behaviour.

    BENEFIT:
    An increase in internet resource visitors who will find your internet resource directly from ads using search as well as through additional results of search engines themselves related to a large range of search engine queries on your subject.

    ADVANTAGES OF THIS TYPE OF AD:
    1. Scale.
    2. High-speed placement.
    3. Cost.
    4. Placement by subject.
    5. Wide reach.
    6. Regionality.
    7. Organic growth of factors influencing consumer behaviour.

    REASONS TO ORDER LARGE-SCALE ADS PLACEMENT ON THE INTERNET ДЛЯ ORGANIC GROWTH OF BEHAVIOURAL FACTORS:

    1.Mass attraction of customers to your services and products through direct traffic from ads.
    2.Promotion of your internet resource, due to search engine beginning to additionally show it for the largest range of search browser queries based on your topic.
    3. The absence of „bans” and „filters” of search engines, due to ads being published without an indication of an url to the website.
    4. An increase in website traffic, which leads to an increase in orders and an expansion of the client base.
    5. „Warm traffic”, since only interested visitors visit the web page.
    6. Attraction of individuals and legal entities.
    7. Analysis of demand for goods and services.
    8.Publication of your ads in different countries all over the world.

    WHERE ADS ARE PLACED:

    Ads are published: on billboards, in guest books, in comments, on forums, in catalogues.
    Ads are placed on your: landing pages,websites, phones, YouTube videos, social media accounts , and on links to your other ads.

    BAN:
    In this type of ad a ban by search engine is not possible, since ads are placed without specifying an link to the internet resource.

    Your actions:
    You send us the text of the ad, where your unique name and identifier is indicated at the end of the message, according to which an interested customer can easily find your online resource in search engine results in order to get more information about your product.
    To do this, identifier or a unique name must be published in the appropriate section of your online resource и quickly be found in results.

    Macros:
    Randomisation of ads is done according to the formula, which is commonly accepted by many programs. As a result of randomisation, a lot of unique ads are obtained from one ad variant.

    This is achieved by manually synomising the ad text, while the meaning of the messages does not change and remains understandable.

    website: xn—-ftbeand5abdikisgee.xn--p1ai/home/

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button0771 205 607